Pages Menu
Categories Menu

Posted on 13.06.16 in Podjetništvo, Start Up

Dan, ko so novinarji investirali v startupe

Dan, ko so novinarji investirali v startupe

Ali imamo v Sloveniji nov startup hit? To je bilo vprašanje, ki je privabilo novinarje na nenavadno novinarsko konferenco ABC pospeševalnika.

Po dobrih dveh mesecih programa Commercial Tech je napočil čas, da se izbrani startupi prvič pokažejo javnosti. Predstavitve so bile izpiljene, ideje testirane in poslovni modeli pripravljeni, da jih kritično ocenijo predstavniki medijskih hiš.

Ti so tokrat svojo novinarsko identiteto pustili pred vrati in vstopili v namišljeni preobleki investitorja z debelo denarnico. Verjetno je ravno ta igriva poteza ABC pospeševalnika botrovala k številčnemu odzivu povabljenih in tako so se kot kritični vlagatelji preizkusili predstavniki medijskih hiš Planet TV, Pop TV, Finance, STA tiskovna agencija, Dnevnik, Startaj.si, Netokracija, Luxembourg Slovenian Business Club, Initiative Start:up Slovenia in Giacomelli media.

_B9A3107

Po predstavitvi devetih ambicioznih idej in seriji neusmiljenih vprašanj je največ investitorskih čekov prejel startup 45HC. Ta uvoznikom omogoča izjemno preprosto naročilo in sledenje FCL kontejnerjem za transport blaga. S sistemom 45HC se da celoten postopek urediti preko aplikacije na pametnem telefonu, najem kontejnerja pa nenadoma postane tako preprost kot rezervacija hotelske sobe. Poleg 45HC so se javnosti predstavili še sledeči startupi:

  • BUBBLESCHAT – Omogoča direktno komunikacijo z vsemi lokalnimi trgovinami, storitvami ipd. na enem mestu.
  • DROBIO – Specializirano družbeno omrežje za modo, ki omogoča sledenje vsem modnim trendom.
  • FACEBOOKING – Omogoča hitro, preprosto in brezskrbno načrtovanje poslovnih potovanj.
  • FRUTTAWEB – Izjemno hitra dostava sveže, kakovostne, organske hrane iz Italije kamorkoli po Evropi.
  • PAPERLEAP – Pomaga akademikom in raziskovalcem objavljati in deliti njihove članke in ugotovitve.
  • SMARTISCITY – Platforma, ki nudi pametne rešitve za izzive mest in olajša njihovo vodenje.
  • VIOLANTO – Avtomatsko prilagaja spletne trgovine potrebam potrošnikov in tako poveča prodajo.
  • WESHARE – Platforma za deljenje vsega mogočega s katero bo mogoče tudi zaslužiti.

Predstavniki medijev so bili prijetno presenečeni nad drugačno novinarsko konferenco in so uživali v svojih novih vlogah ter ocenjevanju idej. Njihov odziv pa namiguje tudi na to, da se 23. junija v City Teatru v Ljubljani obeta še en uspešen Demo Dan. Sodeč po videnem je ekipa ABC izbrala tržno zanimive in ambiciozne projekte. Naj bi na dogodek prišlo spet kar nekaj investitorjev izven Evrope, tako da zanimanje za startupe v naši regiji očitno raste.

Ali bo programu Commercial Tech uspelo izoblikovati svojo nišo? Ali bo devet izbranih ekip imelo širši vpliv na trgovanje, elektronsko poslovanje in logistično industrijo? Prvi odgovori na ta vprašanja so oddaljeni manj kot dva tedna. Do takrat čaka startup ekipe še dodatno izpopolnjevanje predstavitev, zadnje dodelave poslovnih modelov in predstavitev pred mentorji.

Foto: Siniša Kanižaj (ABC)

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *