Posted on 21.05.18 in Inštituti

Dan očarljivih rastlin

V drugi polovici maja bosta očarljivost in pomen rastlin na našem planetu ponovno v središču zanimanja. V Sloveniji bomo že sedmo leto zapovrstjo obeležili Dan očarljivih rastlin (ang. Fascination of Plants Day), ki je nastal v letu 2012 na pobudo evropske organizacije za raziskave rastlin EPSO (ang. European Plant Science Organisation). V Sloveniji dogodke ob Dnevu očarljivih rastlin, ki potekajo v tednu okoli 18. maja, koordinira Slovensko društvo za biologijo rastlin (SDBR) v sodelovanju s številnimi drugimi organizacijami, ki se ukvarjajo z raziskavami rastlin in njihovim pomenom, med njimi tudi Nacionalni inštitut za biologijo.

Letos bo osrednji dogodek Dneva očarljivih rastlin za individualne obiskovalce odprl svoja vrata v petek, 25.5.2018 od 15h do 17h v Biološkem središču (Večna pot 111, Ljubljana), kjer bodo potekali praktični prikazi na stojnicah, delavnice in kvizi, na katerih se bodo šolarji, mladi, družine z otroki in vsi ostali zainteresirani obiskovalci lahko seznanili z rastlinami in navdušijo z njihovo raznolikostjo. Udeležba je brezplačna, obvezne pa so predhodne prijave po elektronski pošti na naslov marusa.pompe.novak@nib.si.

Celoten program dogodkov ob Dnevu očarljivih rastlin na http://www.plantslo.org/dan_rastlin/index.php.

Foto: plantslo.org