Posted on 26.03.21 in Inštituti

Dan odprtih vrat na Institutu ”Jožef Stefan” – 27. marec 2021

Dan odprtih vrat 2021 bo potekal na daljavo  v soboto, 27. marca 2021, med 9. in 14. uro. Center za prenos tehnologij in inovacij na Institutu ”Jožef Stefan” organizira v sodelovanju z raziskovalnimi odseki in centri pester nabor vsebin, ki bodo segala na domala vsa področja naravoslovnih znanosti.

Na zanimiv in poljuden način boste lahko izvedeli marsikaj o atomih, vesolju, čipih, Higgsovem bozonu in drugih področjih našega vsakdana, srečali pa se boste lahko tudi z roboti, medtem ko bodo prava paša za oči eksperimenti v okviru Šole eksperimentalne kemije.

Enourne predstavitve se bodo pričele vsako polno uro in v tem času se bodo predstavili trije raziskovalni odseki. Prve predstavitve se bodo pričele ob 9:00, zadnje pa ob 13:00. Potekale bodo v naslednjih vsebinskih sklopih:

• Vprašanja o vesolju, življenju in sploh vsem
  • Majhno je pomembno
  • Gradimo sodobni svet
  • Od atoma do molekule, od molekule do življenja
  • Od Higgsovega bozona do največjih izzivov sodobne družbe
  • Kjer se igrajo roboti in dogajajo čudeži
  • Ali smo (naj)pametnejši?
  • Življenje v čipih, čipi za življenje
  • Stičišče naravnega in digitalnega
  • Jedrska tehnologija (dvourna predstavitev)

Predstavitve bodo potekale preko svetovnega spleta s pomočjo aplikacije Zoom in virtualnih sob. Vse informacije, program in registracija so objavljeni na uradni spletni strani Dneva odprtih vrat 2021 (www.dov.ijs.si).

Udeleženci bodo raziskovalke in raziskovalce Instituta lahko tudi povprašali o predstavljenih vsebinah. Predstavitve bodo potekale v slovenskem jeziku, za angleško govoreče in udeležence iz drugih držav, pa bodo organizirani tudi posebni termini v angleškem jeziku.

K obisku vabimo vse, ki jih zanima čudoviti svet znanosti in se želijo od blizu, čeprav na daljavo, seznaniti z delom na največjem raziskovalnem inštitutu pri nas. Po izkušnjah iz preteklih let bodo med obiskovalci tako najmlajši kot tudi najstarejši.

Foto: IJS