Posted on 14.05.18 in Inštituti, Univerze

Javna tribuna o znanosti v Cankarjevem domu

Raziskovalke in raziskovalci, zbrani v neformalni iniciativi Shod za znanost, ki deluje pod okriljem globalnega March for Science, so 18. aprila 2018 s srečanjem na Novem trgu v Ljubljani že drugič zapored opozorili na nevzdržen položaj znanosti v Sloveniji. S svojim delovanjem si prizadevajo ozavestiti javnost, da brez znanosti ni prihodnosti in da je edina pot Slovenije v gospodarsko rast in uspeh lahko razvojno usmerjena.

Podobno kot članice in člani KOsRIS ter vodstvi Univerze v Ljubljani in Univerze v Novi Gorici so tudi oni prepričani, da morajo biti znanost in načrti za izboljšanje njenega položaja sestavni del predvolilnega programa vsake stranke. Zanima jih, kakšne rešitve so za ta vprašanja politične stranke predvidele v svojih predvolilnih programih. Zato vas vabijo na javno tribuno, ki bo v četrtek, 17. maja 2018, od 18. ure naprej v Štihovi dvorani Cankarjevega doma, kjer bodo s predstavniki političnih strank zadnjega sklica državnega zbora razpravljali o razvojno-raziskovalni dejavnosti in dali strankam priložnost, da predstavijo svoja stališča do tega področja. Pogovor bo povezoval izr. prof. dr. Matjaž Kuntner, novi direktor Nacionalnega inštituta za biologijo. Stranke bodo predstavljali naslednji strokovnjaki za znanstveno politiko (po vrstnem redu odgovarjanja na vabilo Shoda za znanost):

dr. Luka Omladič, Levica
dr. Milan Zver, SDS
dr. Jernej Pikalo, SD
dr. Marija Rogar, NSi
dr. Aleksandra Pivec, Desus
Andrej Šušmelj, Stranka AB

Če vas zanima, kako se političarke in politiki znajdejo, ko morajo svoja stališča podpreti z argumenti, ponujati rešitve in govoriti resnico, pridite poslušat razpravo v Štihovo dvorano 17. maja. Tam se bo razjasnilo tudi, kako se v neposrednem soočenju mnenj obnesejo raziskovalke in raziskovalci, ki svarijo pred popolno degradacijo slovenske znanosti. Članice in člani Organizacijskega odbora Shoda za znanost zagotavljajo, da razprava ne bo rutinska in niti malo dolgočasna.

Foto: http://marchforscience.si/