TwitterRssFacebook

Posted on 28.09.20 in Inštituti

Nacionalni inštitut (NIB) v dialogu z gospodarstvom

Nacionalni Inštitut za biologijo (NIB), pripravlja v sredo, 30 septembra ob 12. uri,  virtualni dogodek, ki ga bodo prenašali preko spleta, predstavitev najboljših praks spdelovanja z gospodarstvom. Gre za projekte, ki so jih raziskovalci NIB uspešno opravili v sodelovanju z domačimi in tujimi podjetji ter korporacijami.  Sodelovanje NIB-a s podjetji se je pričelo že ob njegovem nastanku na področju pridelave kmetijskih in zdravilnih rastlin. Delo na rastlinski biotehnologiji nadaljujejo kot nacionalni in od leta 2019 tudi kot evropski referenčni laboratorij ter odkrivajo nove in znane povzročitelje bolezni, kakor tudi gensko spremenjene organizme. V dinamični video predstavitvi bodo zajeli zgolj  nekaj izbranih primerov dobre prakse NIBa z gospodarstvom. Ob tem se izkazuje povezanost in koristnost za oba partnerja, povežejo se kompetence, sondirajo se potrebe trga na strani podjetja ter raziskovalno znanje in specifična oprema. Kot inovacija sodelovanja se uspeh na trgu meri z rastjo konkuremčnosti podjetij in rastjo tržnih deležev.

Program dogodka:
12.00 – 12.15 Uvodni nagovori:
izr. prof. dr. Matjaž Kuntner, direktor NIB
prof. dr. Franci Demšar, direktor NAKVISa in predsednik Upravnega odbora NIB
mag. Sonja Šmuc, generalna direktorica Gospodarske zbornice Slovenije

12.15 – 12.45 NIB in podjetja – video predstavitev sodelovanja

12.45 – 13.30 Okrogla miza z gosti:
– mag. Bojan Suvorov, vodja Sektorja za koordinacijo pametne specializacije v Službi Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko
– prof. dr. Maja Ravnikar, Vodja Oddelka za biotehnologijo in sistemsko biologijo NIB
– gospa Vesna Nahtigal, Izvršna direktorica za industrijsko politiko na Gospodarski zbornici Slovenije
– dr. Jernej Pintar, direktor Tehnološkega parka Ljubljana
– prof. dr. Uroš Urleb, član uprave Leka d. d. in član Upravnega odbora NIB

Spletna povezava na dogodek: https://vzivo.sta.si/

1 Comment

1. Od leta 1960, ko je bil ustanovljen Institut za biologijo Univerze v Ljubljani, do danes, je Nacionalni institut za biologijo (NIB) prehodil dolgo, a zanimivo pot. Danes zdruzujemo stiri raziskovalne enote s skupno 157 zaposlenimi v Ljubljani in Piranu. Sledimo cilju postati vodilni center za temeljne in aplikativne raziskave bioloskih in sorodnih naravoslovnih znanosti ne samo v Sloveniji, temvec v sirsi regiji. Za obelezitev 60 letnice nasega obstoja pripravljamo vrsto zanimivih dogodkov skozi leto 2020.