Posted on 18.06.18 in Univerze

NOČ RAZISKOVALCEV  2018 – 2019

NOČ RAZISKOVALCEV 2018 – 2019

Projekt Noč raziskovalcev  je del Okvirnega programa EU: Obzorje 2020, shema Marie Skłodowska Curie Actions in poteka od 1. aprila 2018 do 30. novembra 2019. Cilj projekta, ki ga bodo predstavili v sredo, 20. junija ob 11. uri v prostorih Mestne občine ljubljana,   je javnost seznaniti in ozavestiti o pozitivni vlogi dela raziskovalcev in s tem približati razumevanje ter vpliv dela raziskovalcev na vsakodnevno življenje občanov.

V projektu sodelujejo: Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Ustanova Hiša eksperimentov in Univerza v Mariboru.  Dogodke, ki jih pod skupnim naslovom Humanistika, to si ti! pripravlja Filozofska fakulteta UL, bo predstavila prodekanja za doktorski študij in znanstvenoraziskovalno delo ter vodja projekta Noč raziskovalcev, izr. prof. dr. Jasna Mažgon; dogodke, ki jih pod skupnim imenom SAWE »Varni z znanostjo« pripravlja Univerza v Mariboru, bo predstavil prorektor za znanstvenoraziskovalno dejavnost, prof. dr. Niko Samec; dogodke, ki jih pod skupnim imenom Noč ima svojo moč pripravlja Ustanova Hiša eksperimentov, pa bosta predstavila njen direktor, dr. Miha Kos in koordinatorka projekta Vesna Pajić.

Foto: europedirect.si

1 Comment

1. Pozdravljeni.

Kje bo potekala predstavitev projekta?

Lp