Posted on 28.09.21 in Inštituti

Obalni ekosistemi na prehodu

V okviru obeležitve 50-letnice Morske biološke postaje (MBP), je pri založbi Wiley, AGU Geophysical Monograph Series, izšla knjiga »Obalni ekosistemi na prehodu: Primerjalna analiza severnega Jadrana in Zaliva Chesapeake« (2021). Knjiga predstavlja novo analizo obeh ekosistemov, ki so bili predstavljeni  leta 1999 v objavljeni knjigi »Ekosistemi na prehodu kopnomorje: Od porečja do morja« (AGU Series Coastal and Estuarine Studies).

Knjigi sta nastali kot rezultat sodelovanja raziskovalcev iz ZDA in raziskovalcev iz Slovenije, Hrvaške in Italije. Osnovni cilj primerjave obeh ekosistemov je bil predstaviti znanstvena spoznanja o učinkih človekovih dejavnosti na obalno morje širši znanstvenoraziskovalni skupnosti in drugim deležnikom, predvsem odgovornim za varstvo okolja. Predstavitev bo  7. oktobra 2021, ob 14. uri na Morski biološki postaji Piran in tudi prek spleta. Avtorji bodo avtorji predstavili nastajanje nove knjige in vsebino posameznih poglavij, prireditev pa obeležuje začetek UNESCO programa Desetletje oceanov (2021–2030) v Sloveniji; program bo kratko predstavil predsednik Nacionalnega odbora za Desetletje oceanov.

Registriracija za dogodek na  povezavi (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScbKK6UYAlplSEVuQjOaziMnn1zDkh17ibMWjMWCBEFpG2NWQ/viewform)