Posted on 19.10.17 in Inštituti

Razstava Preteklost pod mikroskopom

Kakšen je bil videti Celjski grof Ulrik II.? Koliko je stara neandertalčeva piščal iz Divjih bab? Ali je bil v rimskem loncu, ki so ga našli pri Drnovem, zakopan zaklad?
Naravoslovje in humanistika sta pri odstiranju preteklosti nerazdružljiva.  Muzeji se pri svojem delu pogosto povežejo s fiziki, kemiki in drugimi naravoslovci – skupaj rešujejo uganke, ki jim jih zastavljajo muzejski predmeti. V Narodnem muzeju Slovenije so pripravili razstavo, na kateri lahko njihove zgodbe odkrijete tudi sami in jih potrdite s številnimi zanimivimi poizkusi.

Na predstavitvi razstave, ki bo  v ponedeljek, 23. oktobra 2017, ob 12. uri v Narodnem muzeju Slovenije v Ljubljani, bodo sodelovali:

• dr. Mateja Kos, vodja programa, vodja razstavnega projekta in soavtorica razstave, Narodni muzej Slovenije,
  • dr. Alenka Miškec, urednica kataloga razstave in soavtorica razstave, Narodni muzej Slovenije, in
  • dr. Žiga Šmit, soavtor razstave, Fakulteta za matematiko in fiziko Univerze v Ljubljani in Institut »Jožef Stefan«.