Posted on 30.05.18 in Inštituti

Sejanje ivanjščic kot uvod v projekt Noč ima svojo moč

V sredo, 30. 5. 2018  ob 12. uri bodo Prešernovem trgu v Ljubljani uradno pričeli s projektom »Noč ima svojo moč« in sicer z vseslovenskim eksperimentom »sejanje ivanjščic«. Glavni namen projekta je znanost približati vsem ljudem, zato bodo širšo javnost poskušali navdušiti, da za nekaj časa tudi sami postanejo znanstveniki. Na isti dan bomo vsi skupaj sejali semena ivanjščic v lončke, na balkone, na vrtove… nato pa več mesecev opazovali in beležili njihovo rast in se tako tudi seznanili z raziskovalnim delom.  Poleg samega sejanja bomo izvedli tudi nekaj znanstvenih eksperimentov. Pri projektu sodelujejo Ustanova Hiša eksperimentov, Institut »Jožef Stefan«, Kemijski inštitut in Tehniški muzej Slovenije

Cilj projekta »Noč ima svojo moč«  je zasnovati skupek aktivnosti, ki jih bodo partnerji izvedli v okviru Evropske noči raziskovalcev v letih 2018 in 2019. Na pobudo Evropske komisije se širom Evrope za en dan v letu široko odprejo vrata organizacij, ki se ukvarjajo z znanostjo in raziskovanjem, da bi predstavile poklic in življenje znanstvenika širši javnosti.

Projekt bo združil 27 raziskovalnih institucij z namenom osveščanja o raziskovanju in inovacijah, povezanih družbenih in gospodarskih koristih ter kariernih možnostih. V »nočnih« dejavnostih po vsej Sloveniji bo sodelovalo več kot 40.000 obiskovalcev iz različnih ciljnih skupin.

Več informacij o projektu: nocmoc.eu

1 Comment

1. Pozdravljeni, sem sele po radiu slisala, da ste danes delili semena ivanjscic ter da naj bi jih vsi posadili istocasno. Mi lahko poveste kdaj, ce bom uspela dobiti seme.