Posted on 3.06.20 in Inštituti

Tujci v slovenskem akademskem in znanstvenem okolju, Kemijski inštitut

Teden Kemijskega inštituta zaznamuje vrsta zanimivih dogodkov, ki vsi zaradi aktualnih razmer, povzročenih s koronakrizo, potekajo virtualno. Tudi v zanimivi razpravi o tujih raziskovalcih in znanstvenikih v slovenskem okolju, ki bo potekala v četrtek, 4. 6. ob 13. uri, spremljati pa jo bo možno preko Webexa, na povezavi ki-si.webex.com/ki-si/j.php, bo govor o uspešnosti slovenskega akademskega prostora pri privabljanju mladih, obetavnih znanstvenikov. Pomenljiv je podatek, da je v Sloveniji med doktorskimi študenti le 8% tujcev, v EU pa je le-teh povprečno kar četrtina. Kakšne so torej ovire za tuje strokovnjake pri nas? Je to zgolj slovenski jezik, je spodbujanje rabe angleškega jezika v akademskem okolju dovolj? So mar birokratske ovire tiste, ki onemogočajo večje zanimanje tujcev za akademsko in znanstveno delo pri nas? Kompetenten nabor razpravljalcev bo gotovo ponudil odgovore, tudi vredne razmisleka: dr. Simona Kustec, resorna ministrica, MIZŠ, dr. Jure Gašparič, državni sekretar, MIZŠ, Mateja Ribič, državna sekretarka na Ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, prof. dr. Danilo Zavrtanik, rektor Univerze v Novi Gorici, Florence Ferrari, veleposlanica Francoske republike, prof. dr. Sergio Cabello, Fakulteta za matematiko in fiziko, dr. Clement Zankoc, Institut Jožef Stefan, dr. Fabio Lapenta, Kemijski inštitut, pogovor bo usmerjal prof. dr. Gregor Anderluh, direktor Kemijskega inštituta.