Posted on 22.03.16 in Featured, Video

Dr. Sašo Dolenc:   “Z užitkom pišem o znanosti”

Dr. Sašo Dolenc: “Z užitkom pišem o znanosti”

Pisanje o znanosti ni enostavno. Zahteva veliko znanja, veliko poznavanja različnih področij znanosti in sposobnost vrednostnega ocenjevanja znanstvenih dosežkov. To nedvomno uspeva dr. Sašu Dolencu, ki je po izobrazbi fizik z doktoratom iz filozofije. Obširno, zavidljivo znanje, ki ga je v minulih letih akumuliral dr. Dolenc mu nedvomno daje legitimiteto pisanja in razpravljanja o različnih področjih znanosti, kar bogati tudi bralce njegovih knjig. Te segajo od poljudnih do strokovnih vsebin tako v slovenščini kot angleščini https://www.goodreads.com/author/show/4566797.Sa_o_Dolenc

Je soustanovitelj in urednik Kvarkadabre – spletnega časopisa za tolmačenje znanosti (www.kvarkadabra.net), kjer objavlja zanimive zgodbe o nastanku znanosti, o ljudeh, ki jo ustvarjajo, o naravnih pojavih in o zakonitostih, ki sledijo dogajanju. Pred nedavnim je izšlo njegovo zadnje delo “Od genov do zvezd”, tematsko raznolika besedila različnih znanstvenih področij. Zanimiv je okvir, znotraj katerega dr. Dolenc niza dogodke in prestavlja znanstvenike, ki so v določenem času in prostoru bistveno vplivali na razvoj znanosti. V začetku nas preseneti s slovenskimi inženirji, ki so že pred štiridesetimi leti v Cankarjevem domu v Ljubljani za Kitajce naredili nekakšno internetno povezavo, zaključuje pa s Stevom Jobsom, ki je živel po načelu, da je vsak njegov dan zadnji, kar ga je spodbudilo k tistemu delu, ki se mu je zdelo najpomembnejše.