Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Posted on 25.10.18 in Podjetništvo, Start Up

Fleksi paket je zmagovalec Mobility Hackathona

Fleksi paket je zmagovalec Mobility Hackathona

Štirinajst ekip, 59 aktivnih udeležencev in 24 izkušenih mentorjev. Takšna je bilanca letošnjega Mobility hackathona, ki so ga v okviru jesenskega dela programa Start:up Maribor gostili v Tovarni podjemov, podjetniškem inkubatorju Univerze v Mariboru. Po predstavitvi trinajstih idej oziroma rešitev za mobilnost prihodnosti je zmago osvojila mlada ekipa Fleksi paket, ki ponuja alternativo dostavi poštnih pošiljk od poštne poslovalnice do prejemnika. Poslovno priložnost vidijo v pogostih impulzivnih nakupih, zato želijo vzpostaviti mrežo zanesljivih kurirjev, ki bodo pošiljko naslovnikom prinesli kamorkoli, kadarkoli. Drugo mesto je osvojila ekipa Alpaca Fleet, ki s svojo rešitvijo dostave naslavlja podoben izziv, tretje pa ekipa E.V.A.N.S. s sistemom opozarjanja voznikov na vozila na nujni vožnji.

“Hackathoni so podjetniško orodje za delanje posla,” se dobro zaveda Luka Topolovec,direktor podjetja EqualEyes in večkratni udeleženec hackathonov v tujini, predvsem v Londonu, kjer se je udeleževal hackathonov, kot sta TechCrunch in droidcon. “Udeležba na hackathonih je win-win za vse udeležence in hackathoni pri nas nič ne zaostajajo za tovrstnimi dogodki po svetu,” je dejal Luka, velik podpornik startup skupnosti in predan mentor, ki je tudi na Mobility Hackathonu ekipam pomagal razvijati ideje do nočnih ur. Tudi EqualEyes je po zaslugi hackathona v Mariboru začel sodelovati z Novo KBM. »Za velika podjetja je to,« pravi Luka, »predvsem priložnost, da spoznajo sceno, potencialne talente in partnerje.«

Zmagovalna rešitev Fleksi paket ponuja rešitev za tako imenovano “last mile” dostavo, zadnji premik pošiljke od poštne poslovalnice do naslovnika. “Z našim produktom rešujemo problem Pošte Slovenije. Gre za levji delež stroškov, ki nastajajo prav na tem zadnjem kilometru,” je dejal vodja ekipe Fleksi paket Davorin Mesarič. Ekipa je raziskala trg in ugotovila, da so naslovniki pripravljeni doplačati od dva do pet evrov za to, da jim osebno ni treba po paket v poštno poslovalnico, ampak jim ga kurir dostavi kadarkoli in kamorkoli.

Foto: startupmaribor

 

 

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *