Posted on 14.02.19 in Inštituti, Podjetništvo, Start Up

Trajnostno ribistvo kot priložnost modre ekonomije

Nov raziskovano-zagonski (start-up) projekt LabMAF (Developing a Labelling Scheme for Mediterranean Small-scale and Artisanal Fish Products) raziskuje možnosti za večjo tržno prepoznavnost in zastopanost ribiških proizvodov malih priobalnih ribičev iz sredozemskih držav. Projekt, ki poteka na preseku znanstvenih dognanj in oblikovanja politik, bo predlagal konkretne ukrepe za prenos obstoječega znanja o okoljskih, gospodarskih, socialnih in kulturnih koristih malega priobalnega ribolova na trg. Krepitev moči malega ribolova temelji na zavezi za modro rast v Sredozemlju in je del strateške raziskovalne agende iniciative Bluemed, ki usmerja raziskovalne prioritete na tem vsebinskem in geografskem področju.

Konzorcij projekta sestavlja sedem posameznikov iz raziskovalnih, nevladnih in ribiških organizacij, ter svetovalno podjetje. Ti s svojo ekspertizo pokrivajo področja znanosti o morskem okolju, prava in upravnih ved, ter družbenih, kulturnih in ekonomskih vidikov v izbranih Bluemed državah (Slovenija, Portugalska, Malta, Španija, Francija, Italija) ter Libanonu.

Projekt vodi dr. Jerneja Penca iz Evro-Sredozemske univerze (EMUNI), njegovo izvedbo bo kot partner v Bluemed inicativi podpiral Nacionalni inštitut za biologijo (NIB).