Pages Menu
Categories Menu

Posted on 23.06.17 in Inštituti, Svet, Video

METIS, inteligentni sistem za zgodnje zaznavanje učnih težav

METIS, inteligentni sistem za zgodnje zaznavanje učnih težav

Institut Jožef Stefan (IJS), sodelavci odseka za inteligentne sisteme, so razvili inteligentni sistem, – poimenovali so ga METIS – s katerim lahko na osnovi ocen učenca in njegove prisotnosti pri pouku, z verjetnostjo napovedo težave in s tem opozorijo pedagoge na prihajajoče probleme. Učencem s tem olajšajo popravljanje ocen in omogočajo izboljšanje učnega uspeha. Slovenija se s tem sistemom uvršča med prve države, ki so s pomočjo umetne inteligence pristopile k ugotavljanju učnih težav. Prof. dr. Matjaž Gams, direktor projekta e-storitev in vodja odseka za inteligentne sisteme IJS, poudarja, da je draž projekta v tem, da se prvič uporablja umetno inteligenco na takem sistemu pri nas, ki bo pedagogom v pomoč. Izrecno pa naglaša, da bo tudi pri METISu učitelj v celoti na koncu odločujoč. Tudi Vladimir Balukčič, direktor eAsistenta, Optimizacije in informatizacije šolskih procesov, pojasnjuje, da bo METIS pripeljan v šolo kot dnevni pripomoček. Učitelji so namreč izjemno obremenjeni, opravljajo pa sila pomembno delo pri vzgoji in izobraževanju generacij, zato jim skušajo z različnimi pripomočki olajšati in racionalizirati obveznosti. Tudi z omenjenim sistemom bodo lahko dnevno spremljali učence, ki rabijo pomoč in se s tem izognejo težavam v prihodnje. Poudarja pa, da bodo podatke METISa lahko pregledovale posebej pooblaščene osebe v šoli, ravnatelji, svetovalni delavci, ki znajo podatke brati in jih pravilno interpretirati. Partnerji projekta METIS so poleg Instituta »Jožef Stefan« tudi mednarodna podiplomska šola Jožefa Stefana, Gimnazija Novo mesto, Osnovna šola dr. Vita Kraigherja in podizvajalec E-šola s sistemom eAsistent. Sistem bo kmalu dostopen tudi ostalim šolam, strokovnjaki pa ga bodo v prihodnje še dograjevali in nadgrajevali.

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *