Posted on 19.11.19 in Inštituti

Peto srečanje projekta Eco-AlpsWater

Na Bledu bo v okviru projekta Eco-AlpsWater v sredo in četrtek 20. in 21. novembra 2019 potekalo že peto srečanj, ki ima cilj izboljšanje  tradicionalnih metod spremljanja stanja v okolju z uporabo naprednih tehnik DNA sekveniranja nove generacije. Z novim pristopom bodo v vodnih telesih analizirali okoljsko DNA od bakterij do rib in na ta način omogočili boljše pridobivanje informacij o stanju okolja. V projektu sodeluje 12 projektnih partnerjev iz Slovenije, Italije, Avstrije, Nemčije, Francije in Švice; iz vsake države po ena raziskovalna inštitucija in okoljska agencija, pristojna za monitoring. Slovenska partnerja pri projektu sta Nacionalni inštitut za biologijo (NIB) in Agencija Republike Slovenije za okolje. Sodeluje tudi 37 drugih inštitucij, ki imajo vlogo opazovalca, sofinanciranje pa je omogočila Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru INTERREG Programa Območje Alp.

Podroben program je dostopen na spletni strani: https://www.alpine-space.eu/projects/eco-alpswater/meetings-news/39-bled-meeting_program.pdf