Posted on 7.02.15 in Znanstveni dosežki

Posnetki serije vsakoletnih dogodkov Odlični v znanosti 2013

Javna Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije, ARRS, je v zadnjih mesecih minulega leta v okviru dogodkov Odlični v znanosti javnosti predstavila odmevne raziskovalne dosežke leta 2013. Zvrstila so se področja  naravoslovje in matematika  (matematika, fizika, biologija, kemija, biokemija in molekularna biologija, geologija, računalniško intenzivne metode in aplikacije, varstvo okolja, farmacija),  tehnika (gradbeništvo, energetika, materiali, sistemi in kibernetika, računalništvo in matematika, elektronske komponente in tehnologije, električne naprave, procesno strojništvo, meroslovje), medicina (mikrobiologija in imunologija, stomatologija, onkologija, srce in ožilje, javno zdravstvo, prihiatrija), biotehnika  (gozdarstvo, lesarstvo in papirništvo, živalska produkcija, rastlinska produkcija, veterina,biotehnologija), družboslovje (vzgoja in izobraževanje, ekonomija, sociologija, pravo, politične vede, krimnologija, urbanizem, psihologija,šprt, arhitektura in oblikovanje, narodno vprašanje) in  humanistika, zgodovinopisje, antropologija, etnologija, jezikoslovje, kulturologija, literarne vede, muzikologija, umetnostna zgodovina, teologija, geografija, interdisciplinarne raziskave).

Posnetki celotne predstavitve dosežkov Odlični v zanosti je zdaj objavljena  na portalu Videolectures.net