Posted on 11.02.16 in Univerze

Univerza v Mariboru izboljšala svoj položaj na lestvici Webometrics

Univerza v Mariboru je na lestvici Webometrics, v katero je vključenih več kot 24.000 visokošolskih izobraževalnih ustanov iz vsega sveta, izboljšala svoj položaj za 181 mest. Lestvica kaže na uspešnost delovanja univerze glede na njeno vključenost v spletni prostor, njen osnovni cilj pa je spodbujanje prisotnosti univerz na spletu, podpora pobudi za odprt dostop in prenos rezultatov znanstvenega in kulturnega delovanja univerz na celotno družbo. Med kazalniki je zabeležen največji preskok pri kazalniku, ki ocenjuje prepoznavnost in vpliv, za 1.810 mest.  V objavljenem poročilu so prikazani podatki, ki so bili zbrani na spletu med 1. in 20. januarjem 2016.

Lestvico Webometrics od leta 2004  pripravlja raziskovalna skupina Cybernetics Lab pri španski Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC), visokošolske institucije pa razvršča na osnovi naslednjih kazalnikov: prepoznavnost in vpliv (50% ocene), znanstvena odličnost  (30% ocene), odprtost (10% ocene) in prisotnost na spletu (10% ocene).

Več informacij o lestvici: Webometrics Ranking of World Universities