Pages Menu
Categories Menu

Posted on 8.10.17 in Podjetništvo, Start Up

V ABC pospeševalniku že šesti program za pospeševanje startup podjetij

V ABC pospeševalniku že šesti program za pospeševanje startup podjetij

V ABC pospeševalniku  so predstavili že šesto skupino startupov, ki se bodo kalili v okviru njihovega programa pospeševanja. Med večmesečnim izbirnim postopkom je bilo izmed preko 800 kandidatov 125 startupov povabljenih na intervju prek spleta ali v živo. V živahno razpravo o izbiri so bili poleg ekipe pospeševalnika vključeni tudi povezani investitorji, tehnološki strokovnjaki in vodilni mentorji programa. Skupaj so izbrali pet odličnih rastočih startupov, ki bodo svojo rast v naslednjih treh mesecih pospeševali s pomočjo ABCja.

Usmeritev tokratnega pospeševalnega programa se bo nekoliko razlikovala od preteklih, saj v obstoječo ABCjevo formulo za rast vpeljuje nekaj pomembnih sprememb. “V preteklih programih smo sodelovali z večjimi skupinami startupov, sedaj pa se osredotočamo predvsem na kvaliteto. Izbranim startupom želimo omogočiti še bolj individualen pristop s kakovostnim, po meri sestavljenem programom, zato je skupina sprejetih startupov precej manjša od prejšnjih, so pa tudi nekoliko bolj napredni,” pojasnjuje Urška Jež, soustanoviteljica in direktorica ABC pospeševalnika v Sloveniji. “Sodelujoči startupi bodo en mesec programa preživeli z našo ekipo v Silicijevi dolini, tam pa bodo imeli izvrstno priložnost za širitev na svetovne trge ali za pridobivanje dodatnih investicij.”

Družini ABC pospeševalnika so se pridružili slovenski Beeping.si, KraftPal in Panorganic, hrvaški GetIzzy in poljski Holoroad. Izbrane startupe odlikujejo že nekoliko večji mesečni prihodki in visok potencial za globalno rast. Svoje edinstvene tehnološke rešitve bodo v intenzivnem programu nadgradili z data-driven metodologijami, s katerimi bodo lahko pospešili svojo rast in širitev na nove trge in segmente, pomagale pa jim bodo tudi pri sprejemanju poslovnih odločitev. Kot v dosedanjih programih pa bo velik poudarek tudi na razvoju predstavitvenih in prodajnih veščin ter na povezovanju z investitorji ali strateškimi partnerji.

 

Foto: Siniša Kanižaj, ABC

 

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *