Posted on 5.10.21 in Inštituti

V vrtincu sprememb : POVEZANOST VODE, ŽIVLJENJA IN PODNEBJA

Nacionalni inštitut za biologijo (NIB) v sodelovanju z gibanjem Mladi za podnebno pravičnost pripravlja 14. in 15. oktobra 2021 simpozij o okoljskih in podnebnih spremebah, ki vplivajo na naše vode in biodiverziteto

Znanstveniki danes ne dvomijo, da so globalne spremebe v pretežni meri človekovo delo. Čeprav se dnevna politika raje osredotoča na kratkoročne tematike, je dozorelo spoznanje, da je za rešitev planeta treba ukrepati dolgoročno in medgeneracijsko. Zato se bodo na simpoziju osredotočili  na vodne ekosisteme, saj ravno voda, ki omogoča življenje, povezuje skoraj vse naše raziskave. Poudarki bodo tudi na ohranjanju biodiverzitete in  ključnih pritiskih, ki povzročajo izgubo biološke pestrosti v slovenskem prostoru. Razložili bodo, kaj raziskave povedo o stanju naših vodnih virov in biodiverzitete tudi v luči podnebnih sprememb. Kako tudi pojasniti  pet ekoloških jezdecev apokalipse: netrajnostna raba naravnih virov, podnebne spremembe, degradacija in izguba habitatov, onesnaževanje okolja in invazija tujerodnih vrst. V okviru treh tematskih omizij pa bo govor o treh ločenih problemih in za vsakega posebej predlagati rešitve: izumiranje vrst, posegi in vode, naravi prijazno razogličenje energentskega sektorja v Sloveniji.

Udeležbo je potrebno potrditi najkasneje do 12. 10. 2021 s prijavo v REGISTRACIJSKI OBRAZEC

Razpravo se bo  lahko spremljalo na You tube kanalu, Facebook in spletni strani Nacionalnega inštituta za biologijo ter na STA v živo.

Program najdete na: http://www.nib.si/images/FLYER_SLO_PROGRAM_2.pdf