Posted on 16.04.21 in Inštituti

Znanost in literatura  na Nacionalnem inštitutu za biologijo

Znanost in literatura na Nacionalnem inštitutu za biologijo

Na Dan Zemlje, 22. aprila bodo v več kot 190 državah sveta že enainpetdesetič javnost osveščali o pomenu varovanja okolja. Nacionalni inštitut za biologijo (NIB) bo  dogodek  22. 4. 2021 ob 11. uri v spletni razpravi  predstavil z znanstveno in poljudno znanstveno literaturo ter leposlovjem, povezanim z znanostjo. Predstavili bodo pisce te literature in se posvetili tudi njenim bralcem. Ker pa so vsi letošnji dogodki NIBa povezani z vodo kot splošno dobrino, bo voda zaznamovala tudi Dan Zemlje.

O vodi bo v kratkem pogovoru s Carmen L. Oven spregovoril dr. Jadran Faganeli s predstavitvijo knjige Mikrobna biogeokemija vod, ki je v soavtorstvu dr. Faganelija, dr. Ingrid Falnoga in dr. Nives Kovač izšla v zbirki Nacionalnega inštituta za biologijo Vse živo.

Voditeljici se bodo za okroglo mizo pridružili gosti, ki iz različnih smeri promovirajo, udejanjajo in pretresajo srečevanje znanosti in literature, pa naj gre za strokovno in poučno literaturo ali leposlovje:

1. Marina Dermastia, raziskovalka in komunikatorka znanosti
  2. Tina Bilban, avtorica, literarna kritičarka in raziskovalka
  3. Tadej Golob, pisatelj
  4. mag. Darja Lavrenčič Vrabec, Mestna knjižnica Ljubljana, vodja Pionirske  – Centra za mladinsko književnost in knjižničarstvo

V pogovoru bodo iskali odgovore na vprašanja, zakaj je pomembno, da se znanost in literatura srečujeta in kako ustvariti ali prepoznati uspešno sožitje znanosti in literature.

Razpravo lahko  spremljate na NIBovi spletni strani (https://www.nib.si/)